Русский Выберите язык  Выберите язык

Регламент Центральної виборчої комісії

Стаття 15

1. Головуючий на засіданні Комісії: 
- веде засідання Комісії; 
- організує обговорення питань порядку денного; 
- надає слово для виступу спочатку членам Комісії, а потім запрошеним та іншим особам відповідно до законодавства в порядку черговості заявок; 
- ставить на голосування пропозиції членів Комісії в порядку їх надходження; 
- організує голосування та здійснює підрахунок голосів, оголошує результати голосування; 
- забезпечує рівні можливості членам Комісії для участі в обговоренні питань; 
- забезпечує дотримання цього Регламенту членами Комісії, працівниками Секретаріату, патронатної служби Комісії, Служби розпорядника Реєстру, запрошеними та іншими особами; 
- здійснює інші повноваження. 
2. Головуючий має право ставити на голосування свої пропозиції позачергово, вносити в першочерговому порядку  пропозиції щодо подальшого ходу засідання Комісії, ставити виступаючим запитання. 
3. Головуючий під час виступів членів Комісії не має права коментувати їх виступи. У разі виступу члена Комісії не по суті питання порядку денного, що обговорюється, головуючий має право перервати його із зауваженням щодо необхідності дотримання предмету обговорення. 
4. При прийнятті рішення головуючий голосує останнім. 
5. Головуючий на засіданні Комісії забезпечує дотримання встановленого порядку розгляду питань, їх повне і всебічне вивчення, фіксацію перебігу засідання. 
На засіданні Комісії ніхто не має права на виступ без дозволу головуючого. Головуючий обов'язково надає право на виступ члену Комісії, який наполягає на цьому.

Стаття 16

1. Розгляд питання на засіданні Комісії, як правило, включає: 
- доповідь, запитання доповідачу, відповіді на них; 
- співдоповіді (при потребі), запитання співдоповідачу, відповіді на них; 
- виступи членів Комісії та інших осіб з питання, що розглядається; 
- оголошення головуючим на засіданні Комісії про припинення обговорення питання; 
- заключне слово співдоповідача (за його бажанням); 
- заключне слово доповідача; 
- внесення пропозицій, їх обговорення та прийняття щодо них рішення; 
- голосування. 
2. Для доповіді надається до 10 хвилин, співдоповіді та виступів - до 5 хвилин, довідок - до 3 хвилин, заключного слова - до 3 хвилин, якщо інше не встановлено Комісією. 
Головуючий на засіданні Комісії на прохання виступаючого може за згодою більшості присутніх на засіданні членів Комісії продовжити йому час для виступу. 
3. Учасники засідання Комісії та присутні в залі засідань не мають права використовувати свої виступи для політичних заяв, декларацій тощо. 
За порушення цієї вимоги головуючий має право позбавляти слова таких осіб.

Стаття 17

1. За результатами розгляду на засіданні Комісії питання порядку денного Комісія ухвалює рішення у формі постанови, у порядку, визначеному Законом України "Про Центральну виборчу комісію" та цим Регламентом. З питань поточної внутрішньої діяльності Комісія може ухвалювати протокольне рішення. 
2. Кожний член Комісії, який бере участь у засіданні Комісії, має право подати до проекту рішення, прийнятого за основу, пропозиції та зауваження. 
3. Пропозиції, зауваження до проекту рішення вносяться в усній чи письмовій формі, голосування по кожному із них проводиться окремо. 
Член Комісії може на будь-якій стадії обговорення проекту рішення зняти свою пропозицію чи зауваження.

Стаття 18

1. Постанова Комісії повинна містити: 
- найменування Комісії; 
- найменування рішення Комісії; 
- дату та місце ухвалення рішення Комісії, порядковий номер постанови; 
- встановлені факти та підстави для ухвалення рішення Комісії, а також акти законодавства України, за наявності - рішення судових органів, якими керувалася Комісія при прийнятті рішення; 
- висновок Комісії. 
2. На голосування в цілому ставляться проекти рішень, прийняті за основу, з урахуванням пропозицій та зауважень членів Комісії, осіб, які брали участь в обговоренні питання порядку денного засідання з правом дорадчого голосу, що одержали необхідну кількість голосів. 
3. Комісія може прийняти рішення за основу та направити його на доопрацювання з внесенням на повторний розгляд. 
4. Рішення Комісії приймається на засіданні Комісії відкритим голосуванням більшістю голосів від складу Комісії. 
5. Член Комісії, присутній на її засіданні, який не погоджується з прийнятим комісією рішенням, має право викласти окрему думку, яка в письмовій формі додається до протоколу засідання Комісії. 
6. У разі виявлення у процесі розгляду питання на засіданні Комісії ознак вчинення злочину чи іншого правопорушення Комісія приймає рішення про звернення до відповідних правоохоронних органів та передає їм відповідні матеріали. 
7. Рішення Комісії у формі постанови або протокольного рішення подається секретарем Комісії на підпис головуючому на засіданні, як правило, не пізніше наступного дня, а в окремих випадках, передбачених виборчим законодавством, - негайно.

Стаття 19

1. На засіданні Комісії ведуться протокол та стенограма. 
2. У протоколі засідання Комісії зазначаються порядок денний, прізвище, ім'я та по батькові головуючого, заступників Голови Комісії, секретаря Комісії, членів Комісії, які були присутні на цьому засіданні, працівників Секретаріату, патронатної служби Комісії, Служби розпорядника Реєстру та запрошених осіб, а також прізвища осіб, які брали участь в обговоренні питання порядку денного, результати розгляду питань. 
3. До протоколу додаються прийняті Комісією рішення, окремі думки членів Комісії, викладені в письмовій формі, та стенограма засідання. 
4. Протокол підписується головуючим на засіданні Комісії та секретарем Комісії. При зміні головуючих протягом одного засідання Комісії протокол підписується всіма головуючими на цьому засіданні та секретарем Комісії. 
5. У разі відсутності на засіданні Комісії секретаря Комісії на початку засідання з числа членів Комісії відкритим голосуванням за пропозицією Голови Комісії обирається секретар засідання Комісії, який підписує протокол цього засідання Комісії.

Стаття 20

1. Оригінали постанов, протокольних рішень Комісії засвідчуються головною гербовою печаткою Комісії із зображенням Державного Герба України, а копії рішень Комісії, які надсилаються згідно з розрахунком розсилки, складеним доповідачем та затвердженим секретарем Комісії, засвідчуються печаткою управління документального забезпечення Секретаріату Комісії. 
2. Проект розрахунку розсилки рішення Комісії надається доповідачем, як правило, не пізніше наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення, а в окремих випадках - у день прийняття такого рішення.

Розділ VI. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ

Стаття 21

Одержані Комісією звернення в день реєстрації подаються Голові Комісії, який дає відповідні доручення членам Комісії та працівникам Секретаріату Комісії, Служби розпорядника Реєстру щодо їх попереднього розгляду та надання відповіді.

Стаття 22

1. Член Комісії вивчає порушені у зверненні питання та готує пропозиції щодо його розгляду. 
2. За підсумками розгляду звернення член Комісії доповідає Голові Комісії щодо доцільності внесення питання на розгляд Комісії. У разі визнання такої доцільності цей член Комісії готує відповідний проект постанови, до якого долучає всі необхідні документи та матеріали, а також перелік осіб, які повинні бути викликані (запрошені) на засідання Комісії.

Стаття 23

1. Скарга з питань, що відноситься до компетенції Комісії, подана до Комісії в установленому порядку, розглядається на засіданні Комісії. За підсумком розгляду скарги Комісія приймає відповідне рішення. 
2. Якщо звернення не потребує прийняття рішення Комісії, член Комісії за дорученням Голови Комісії або у випадках, передбачених законом, заступник Голови Комісії може надати відповідь заявнику від свого імені.

Розділ VII. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ КОМІСІЇ

Стаття 24

1. План роботи Комісії визначає заходи, що передбачається реалізувати Комісією в ході організації підготовки та проведення виборів і референдумів, а також заходи щодо їх консультативно-методичного забезпечення, узагальнення практики застосування законодавства України про вибори і референдуми та практики проведення виборів і референдумів в Україні. 
2. Робота Комісії планується виходячи із встановлених виборчим законодавством календарних строків призначення виборів та референдумів, здійснення окремих виборчих процедур та організаційних заходів.
3. Пропозиції до проекту плану роботи Комісії подаються членами Комісії секретарю Комісії, керівниками структурних підрозділів Секретаріату Комісії - керівнику Секретаріату Комісії, керівниками структурних підрозділів Служби розпорядника Реєстру - керівнику Служби розпорядника Реєстру в строки, встановлені Головою Комісії. 
Після опрацювання пропозицій відповідно секретарем Комісії та керівником Секретаріату Комісії, керівником Служби розпорядника Реєстру проект плану подається Голові Комісії для внесення на розгляд Комісії в установленому порядку. 
4. План роботи Комісії після затвердження на засіданні Комісії управління документального забезпечення Секретаріату Комісії передає членам Комісії, керівникам структурних підрозділів Секретаріату Комісії, керівникам структурних підрозділів Служби розпорядника Реєстру та надсилає відповідним органам державної влади, органам місцевого самоврядування, виборчим комісіям. 
5. Керівники структурних підрозділів Секретаріату Комісії, Служби розпорядника Реєстру на виконання затвердженого Комісією плану роботи складають проекти планів роботи відповідних управлінь, відділів Секретаріату, Служби розпорядника Реєстру і подають їх на затвердження керівнику Секретаріату, керівнику Служби розпорядника Реєстру відповідно. 
6. Відповідальність за виконання заходу, що здійснюється кількома структурними підрозділами Секретаріату Комісії, Служби розпорядника Реєстру, покладається на першого виконавця, зазначеного в плані роботи. Йому надається право скликання співвиконавців, вжиття інших організаційних заходів щодо забезпечення реалізації запланованого заходу. 
7. Контроль за реалізацією передбачених планами заходів у структурних підрозділах Секретаріату Комісії, Служби розпорядника Реєстру здійснюється їх керівниками та керівником Секретаріату Комісії, керівником Служби розпорядника Реєстру відповідно, а в Комісії - секретарем Комісії. 
8. При розгляді проекту плану роботи Комісії на наступний період секретар Комісії інформує Комісію на її засіданні про виконання плану роботи за попередній період. 
9. Заходи, не передбачені планами роботи Комісії, визначаються і оформляються дорученнями Голови Комісії. 
10. Хід виконання планових і позапланових заходів регулярно аналізується секретарем Комісії, керівниками структурних підрозділів Секретаріату Комісії, Служби розпорядника Реєстру та керівниками Секретаріату Комісії та Служби розпорядника Реєстру і доповідається Голові Комісії. 
Зняття з контролю виконання заходів здійснюється Головою Комісії або посадовою особою, яка дала доручення.

Розділ VIII. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗГЛЯДУ ДОКУМЕНТІВ

Стаття 25

Реєстрація, розгляд та подальше проходження в Комісії документів здійснюються відповідно до Інструкції з діловодства Центральної виборчої комісії.

Стаття 26

1. Голові Комісії подаються на розгляд документи, що надходять від Верховної Ради України, Президента України, народних депутатів України, Кабінету Міністрів України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, Вищого господарського суду України, Вищого адміністративного суду України, Генеральної прокуратури України, а також звернення дипломатичних установ і представництв, скарги на дії чи бездіяльність членів Комісії, кореспонденція з фінансових питань, документи, що надходять від центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, звернення громадян, суб'єктів та учасників виборчого процесу. 
2. Заступниками Голови Комісії розглядаються за дорученням Голови Комісії документи, зазначені в частині першій цієї статті, а також кореспонденція, що за цим Регламентом подається Голові Комісії, в разі відсутності Голови Комісії або неможливості здійснення ним своїх повноважень з інших причин. 
3. Секретар Комісії та члени Комісії розглядають документи, передані їм для розгляду за дорученням Голови Комісії та ті, що надійшли їм безпосередньо. 
4. Документи розглядаються, як правило, у день їх надходження. На них Головою Комісії вчиняється резолюція, а в разі його відсутності, заступником Голови Комісії, який виконує повноваження Голови Комісії в установленому законом порядку, якою визначаються виконавці, порядок та терміни розгляду документа.

Стаття 27

Закони України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, а також акти судових органів після реєстрації та ознайомлення з ними членів Комісії, відповідних працівників Секретаріату, патронатної служби Комісії, Служби розпорядника Реєстру передаються до управління документального забезпечення Секретаріату Комісії для обліку та зберігання.

Розділ IX. ІНШІ ПИТАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІСІЇ

Стаття 28

1. Комісія, Секретаріат та патронатна служба Комісії, Служба розпорядника Реєстру працюють у режимі п'ятиденного робочого тижня (понеділок - п'ятниця) з додержанням Правил внутрішнього трудового розпорядку, що затверджуються Комісією. 
За обставин, обумовлених невідкладним здійсненням Комісією повноважень, режим робочого тижня може змінюватися за розпорядженням Голови Комісії з додержанням положень Закону України "Про державну службу" та Кодексу законів про працю України. 
2. Облік робочого часу Голови Комісії, заступників Голови Комісії, секретаря Комісії та членів Комісії, працівників Секретаріату та патронатної служби Комісії, Служби розпорядника Реєстру здійснюється відділом кадрової і режимної роботи та з питань державної служби Секретаріату Комісії шляхом щомісячного заповнення табеля за формою, встановленою розпорядженням Голови Комісії. 
3. Табелі обліку робочого часу Голови Комісії, заступників Голови Комісії, секретаря Комісії та членів Комісії, працівників патронатної служби Комісії ведуться відповідними працівниками патронатної служби Комісії та за підписом відповідного члена Комісії не пізніше 25 числа звітного місяця передаються через відділ кадрової і режимної роботи з питань державної служби до відділу бухгалтерського обліку та звітності Секретаріату Комісії для нарахування заробітної плати. 
4. Табелі обліку робочого часу працівників Секретаріату Комісії, Служби розпорядника Реєстру ведуться в структурних підрозділах Секретаріату Комісії, Служби розпорядника Реєстру відповідальними за облік робочого часу особами. Табелі обліку робочого часу не пізніше 25 числа звітного періоду за підписом керівників відповідних структурних підрозділів передаються через відділ кадрової і режимної роботи та з питань державної служби до відділу бухгалтерського обліку та звітності Секретаріату для нарахування заробітної плати.

Стаття 29

Вхід до приміщень Комісії здійснюється відповідно до Інструкції про забезпечення охорони і захисту адміністративного будинку та службових приміщень Центральної виборчої комісії, що затверджується Комісією.

Стаття 30

1. Робочі приміщення відділу кадрової і режимної роботи та з питань державної служби, юридичного управління, управління документального забезпечення, приміщення серверної управління інформатизації Секретаріату Комісії, серверної Служби розпорядника Реєстру, відділу бухгалтерського обліку та звітності Секретаріату Комісії, в яких зберігаються документи основної діяльності Комісії, грошові та значні матеріальні цінності, в позаробочий час здаються під охорону. Робота в цих приміщеннях у надурочні часи може здійснюватися лише з дозволу керівників відповідних структурних підрозділів або керівника Секретаріату Комісії та керівника Служби розпорядника Реєстру відповідно. 
2. Порядок здачі під охорону зазначених робочих приміщень визначається Інструкцією про забезпечення охорони та захисту адміністративного будинку та службових приміщень, в яких розміщена Центральна виборча комісія.

Стаття 31

1. Відомості з бази даних Реєстру, баз даних Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Вибори", що не містять конфіденційної інформації, надаються членам Комісії, а також з дозволу Голови Комісії, заступників Голови Комісії, секретаря Комісії працівникам Секретаріату та патронатної служби Комісії, Служби розпорядника Реєстру. 
2. Відомості з бази даних Реєстру, бази даних Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Вибори", що містять конфіденційну інформацію, надаються працівникам Секретаріату та патронатної служби Комісії, Служби розпорядника Реєстру лише з дозволу Голови Комісії, заступників Голови Комісії, секретаря Комісії. 
3. Приміщення Служби розпорядника Реєстру, в якому розміщено сервер Служби розпорядника Реєстру, в робочий час знаходиться під постійним наглядом спеціально визначених розпорядженням Голови Комісії працівників відповідного управління, які несуть персональну відповідальність за збереження бази даних Реєстру та несанкціонований доступ до неї, а в позаробочий час - під охоронною сигналізацією. 
Приміщення управління інформатизації Секретаріату Комісії, в якому розміщено сервер Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Вибори" та інші сервери Комісії, в робочий час знаходяться під постійним наглядом спеціально визначених розпорядженням Голови Комісії працівників цього управління, які несуть персональну відповідальність за збереження бази даних і несанкціонований доступ до інформації, а у позаробочий час - під охоронною сигналізацією. 
4. Виконання технічних робіт сторонніми особами в приміщеннях серверних кімнат здійснюється лише з дозволу Голови Комісії в присутності начальників відповідних управлінь Секретаріату Комісії та Служби розпорядника Реєстру. Про дату, час та мету перебування сторонніх осіб у приміщеннях серверних кімнат робиться запис у спеціальних журналах, які зберігаються у начальників цих управлінь. 
5. Захист бази даних Реєстру здійснюється відповідно до Законів України "Про Державний реєстр виборців" та "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", міжнародних договорів у сфері захисту інформації, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України. 
Захист інформації Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Вибори" Комісії здійснюється відповідно до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах".

Стаття 32

Майно, що знаходиться в робочих приміщеннях Комісії, закріплюється за відповідною кімнатою та відповідальною особою у відповідному службовому приміщенні (складається опис майна, який засвідчується підписами відповідальної особи з управління господарського та матеріально-технічного забезпечення Секретаріату Комісії та користувача).

Стаття 33

1. Відрядження членів Комісії, працівників Секретаріату, патронатної служби та регіональних представництв Комісії, Служби розпорядника Реєстру здійснюються за розпорядженнями Голови Комісії. 
2. Працівники Секретаріату, патронатної служби та регіональних представництв Комісії, Служби розпорядника Реєстру, які відряджаються, у разі потреби складають план-завдання на відрядження, або примірний перелік питань, що передбачається вивчити. План-завдання погоджують з особою, яка подає пропозиції про відрядження або направляє їх у відрядження. 
3. Посвідчення на відрядження оформляється відділом кадрової і режимної роботи та з питань державної служби Секретаріату Комісії на підставі відповідного розпорядження Голови Комісії. 
4. Осіб, які відряджаються, управління господарського та матеріально-технічного забезпечення Секретаріату Комісії забезпечує проїзними документами за попереднім замовленням. 
5. Фінансовий звіт про відрядження передається у триденний термін після повернення з відрядження до відділу бухгалтерського обліку та звітності Секретаріату Комісії. 
6. Працівники Секретаріату, патронатної служби та регіональних представництв Комісії, Служби розпорядника Реєстру складають звіт про відрядження і подають його на розгляд відповідному члену Комісії або відповідній посадовій особі, яка направила їх у відрядження, не пізніш як на третій робочий день після повернення з відрядження. 
7. Документи, пов'язані з відрядженням Голови Комісії, заступників Голови Комісії, секретаря Комісії та членів Комісії, а також працівників Секретаріату Комісії, патронатної служби та регіональних представництв Комісії, Служби розпорядника Реєстру за кордон, оформляються відділом міжнародного співробітництва Секретаріату Комісії (крім посвідчень про відрядження). 
Особи, які від'їжджали у закордонне відрядження на навчання чи стажування, передають копію звіту про відрядження до відділу кадрової і режимної роботи та з питань державної служби Секретаріату Комісії для узагальнення і надання інформації Головному управлінню державної служби України.

Стаття 34

1. Комісія має головну та номерні гербові печатки із зображенням Державного Герба України та печатки управління документального забезпечення, відділу кадрової і режимної роботи та з питань державної служби Секретаріату Комісії без зображення Державного Герба України. 
2. Печатки виготовляються за зразками і описами, що затверджуються Головою Комісії. 
3. Головна гербова печатка із зображенням Державного Герба України використовується для засвідчення оригіналів рішень Комісії, а також документів, що підписуються Головою Комісії, заступником Голови Комісії при виконанні ним повноважень Голови Комісії відповідно до закону. Ця печатка зберігається у начальника управління документального забезпечення Секретаріату Комісії, який несе персональну відповідальність за її використання за призначенням. 
Номерні гербові печатки використовуються для засвідчення протоколів територіальних, окружних, дільничних виборчих комісій та іншої виборчої документації. 
4. Печатки без зображення Державного Герба України використовуються на документах, віднесених до відання Секретаріату Комісії, Служби розпорядника Реєстру та зазначених у частині першій цієї статті відповідних структурних підрозділів Секретаріату Комісії, і зберігаються у керівників цих підрозділів.

Стаття 35

Бланки "Центральна виборча комісія", "Голова Центральної виборчої комісії", "Заступник Голови Центральної виборчої комісії", "Секретар Центральної виборчої комісії", "Член Центральної виборчої комісії", "Секретаріат Центральної виборчої комісії", "Служба розпорядника Державного реєстру виборців" використовуються відповідно до Інструкції з діловодства Центральної виборчої комісії.

Розділ X. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 36

1. Регламент Комісії, зміни до нього затверджуються на засіданні Комісії більшістю її складу. 
2. Пропозиції щодо внесення змін до Регламенту Комісії мають право вносити Голова Комісії, заступники Голови Комісії, секретар Комісії, члени Комісії. 
3. Регламент Комісії набуває чинності з дня його прийняття.

 

Автор: admin от 29.03.2012





  

 

Печать | Copyright © 2012, Chernenko Ev. Перепечатка материалов только при наличии активной гиперссылки на vibori.co.ua. | | Контакты
CMS Status-X