Соцопитування Центру Разумкова - Вибори 2012 - 2 липня
Вуличне соцопитування Центру Разумкова показало, що "Батьківщина" на 4% випереджає Партію регіонів за електоральною підтримкою, а опитування вдома – що Партія регіонів на 2,1% випереджає "Батьківщину". Як повідомляє соціологічна служба, обидва опитування проводилися з 16 по 25 червня у 132 населених пунктах, на вулиці було опитано 2005 осіб, а в помешканні респондентів – 2009 осіб. За даними вуличного опитування, якби вибори відбулися найближчої неділі, 5%-й бар`єр подолали б ВО "Батьківщина" (готові підтримати 27,9% тих, хто братиме участь у виборах), Партія регіонів (23,9%),"УДАР" Віталія Кличка (8,7%), КПУ (7,4%), "Свобода" (5,4%) і близька до подолання бар’єру партія Наталії Королевської "Україна – вперед!" (4,7%). За даними опитування у помешканні, 5%-й бар`єр долають Партія регіонів (28,3% тих, хто планує взяти учать у виборах), ВО "Батьківщина" (26,2%), партія "УДАР" (10,8%) і КПУ (7,7%), але більш далекі від подолання виборчого бар’єру ВО "Свобода" (3,9%) і "Україна – Вперед!" (3,3%). При цьому дослідники зазначають, що різниця підтримки "Батьківщини" і Партії регіонів при домашньому опитуванні (2,1%) не є статистично значущою. Загалом вуличне опитування, порівняно з опитуванням у помешканні, зафіксувало більш високий електоральний рейтинг ВО "Свобода" і партії "Україна – Вперед!" та нижчий електоральний рейтинг Партії регіонів. У Південно-східному регіоні за даними вуличного опитування вищим, ніж при опитуванні у помешканні, виявився електоральний рейтинг ВО "Батьківщина", але нижчим – рейтинг Партії регіонів і Партії "УДАР". У Західно-центральному регіоні вуличне опитування показало більш високий рейтинг ВО "Свобода" і партії "Україна – Вперед!". Народна партія Володимира Литвина, "Громадянська позиція" Анатолія Гриценка, Радикальна партія Олега Ляшка, Соціалістична партія Олександра Мороза не набирають і 2% голосів, а варіант "голосував би за іншу партію" обрали 3,5% в обох опитуваннях. Не брали б участі в голосуванні з опитаних на вулиці 17,3%, з опитаних удома – 14,9%. Соціологи вважають, що вуличне опитування забезпечує більше відчуття анонімності у респондента і впевненість, що його особа не може бути встановлена. Тому з нього можна отримати більш щирі відповіді на соціально чутливі питання, ніж при опитуванні вдома. Похибка вибірки в обох опитуваннях (без урахування дизайн-ефекту) не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.
|
Вы не можете комментировать!