У період з 22 березня по 1 квітня 2012 року компанія Research & Branding Group було проведено дослідження громадської думки населення України з політичного життя країни напередодні старту парламентської виборчої кампанії. Збір інформації проводився методом особистого інтерв'ю в 24-х областях України і АР Крим. Респонденти відбиралися за квотною вибіркою, що репрезентує доросле населення країни за місцем проживання (область), статтю і віком.Обсяг вибіркової сукупності склав 2078 чоловік. Очікувана середня помилка вибірки складає + -2,2%. У прес-релізі представлені деякі дані в динаміці - результати деяких хвиль національних досліджень.
-
На сьогоднішній день дві третини (63%) жителів України оцінює політичну ситуацію в країні як у цілому нестабільну, і лише кожен десятий (9%) - дотримується протилежної точки зору.
-
На сьогоднішній день дві третини українців (61%) в тій чи іншій мірі цікавляться подіями, пов'язаними з майбутньою парламентською виборчою кампанією, а третина (36%) - зовсім не цікавляться цією темою.
-
У регіональному розрізі цікавляться виборчою кампанією періодично («час від часу») частіше жителі Заходу (53%) і Центру (52%) України, тоді як на Південному Сході рівне число респондентів (по 41%) або цікавляться парламентськими виборами періодично, або не цікавляться зовсім.
ІНТЕРЕС до подій, пов'язаних з майбутнєю виборчою кампанією % до опитаним
-
Найбільш поширеним, на думку респондентів, ознакою, що свідчить про фактичний початок виборчої кампанії, є поява або збільшення кількості політичної реклами (18%). У той же час дві третини опитаних (62%) на сьогоднішній день не відзначають ніяких ознак початку виборчої кампанії.
ЯКІ ОЗНАКИ, свідчить про те, ЩО ФАКТИЧНО почалась парламентська виборча кампанія, РЕСПОНДЕНТИ МОЖУТЬ зазначити у своєму МІСТІ, РАЙОНІ% до опитаним, кілька відповідей
-
За оцінками респондентів, в даний час велику активність проявляють політичні партії, ніж потенційні кандидати мажоритарники: не відзначили ніяких ознак активності партій і мажоритарників відповідно 8% і 30% опитаних.
-
Найчастіше як прояви електоральної активності називалися білл-борди (15% для партій і 10% для мажоритарників), а також реклама на ТВ (12% і 2% для партій і мажоритарників відповідно), газети в поштовій скриньці (11% і 5 % відповідно), листівки (8% і 6% відповідно).
У ЧОМУ САМЕ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ АКТИВІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОЛІТИЧНИХ ПАРТІЙ І МОЖЛИВИХ КАНДИДАТІВ-мажоритарників% до опитаних, відкрите питання, кілька відповідей
-
За 7 місяців до дня голосування ту чи іншу ступінь готовності взяти участь в голосуванні відзначили 73% потенційних виборців.
-
У порівнянні з аналогічними показниками за 5 місяців до дня голосування на попередніх виборах ВР Україна в 2007 р. загальне число тих, хто точно і швидше за все проголосують, знизилося на 6%. Зокрема на 13% зменшилася кількість тих, хто твердо вирішив проголосувати, але на 9% збільшилася кількість тих, хто швидше за все проголосує.
-
У регіональному розрізі велика електоральна активність відзначається в Центрі (45% проголосують точно і 38% - проголосують швидше за все) і на Заході України (44% проголосують точно і 37% - проголосують швидше за все), тоді як на Південному Сході електоральна активність дещо нижче : точно проголосують 40% і швидше за все - 24% опитаних.
ГОТОВНІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ВИБОРАХ ВР УКРАЇНА% до опитаним
-
Якби вибори до ВР України відбулися в найближчу неділю, то переможцями по багатомандатному загальнодержавному округу (за партійними списками) стали б Партія регіонів (18%), «Батьківщина» (15%), «Фронт змін» (9%), УДАР ( 8%) і КПУ (6%).
ЗА ЯКУ ПАРТІЮ / БЛОК ПРОГОЛОСУВАЛИ Б РЕСПОНДЕНТИ, ЯКБИ ВИБОРИ У ВР УКРАЇНИ ВІДБУЛИСЯ У НАЙБЛИЖЧУ неділю
% До опитаних
rb.com.ua
Автор: admin от 15.04.2012 |
|
|
|