В 2012 році політики виймуть зі своїх кишень на рекламу в тому чи іншому вигляді від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів. Про це йдеться в статті для "Української правди" президента групи SA Political Communications, керівника Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка. "Кандидат на мажоритарному окрузі – це від 700 тисяч доларів на півроку, але бажано більше – близько 1,5 мільйона. Помітна участь партії у виборчій кампанії – від 35 мільйонів доларів, але бажано, звичайно, більше. Для деяких грандів вітчизняної політики це "бажано" легко перетворюється в 200 мільйонів доларів на коло", - зазначає Біденко. "Якісна кампанія для кандидата в мери столиці – до 25 мільйонів у.о. Загалом політики виймуть зі своїх кишень в тому чи іншому вигляді в 2012 році від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів на розкрутку себе, своїх проектів, своїх водіїв, масажистів та інших видатних людей", - зазначає він. На його думку, 60% цих грошей буде витрачено впусту. Як і в попередні роки. "За кордоном політична реклама, як і комерційна, реалізується за чіткими і прозорими принципами – перемога будь-якою ціною нікого не цікавить, ефективність витрат є базовим мотивом кампанії. Можливо, так склалося тому, що після виборів "відбити" вкладені інвестиції практично нереально. А можливо, причина лежить в небажанні бути посміховиськом: з грошима перемогти навіть ідіот може. Спробуйте без грошей", - пише Біденко. "В Україні ситуація протилежна, і реклама, яка є на виду, грає тут свою руйнівну роль. Переважній більшості вітчизняних політиків пряма реклама здається найважливішим і водночас найпростішим елементом виборчої кампанії. Порівнюючи з польовими роботами, пошуком людей для роботи в комісіях, організацією прес-служби, боротьбою з конкурентами і ефективною роздачею гречки – розміщення реклами є банальним і простим", - зазначив він.
|
Copyright © 2012, Chernenko Ev. Перепечатка материалов только при наличии активной гиперссылки на vibori.co.ua. |
CMS Status-X