Лідер партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко має намір відмовитися від класичної практики використання реклами під час виборчої кампанії.
Про це вона заявила на своїй прес-конференції, де було оголошено про її намір балотуватися на посаду президента. За словами Юлії Тимошенко, витрачання величезних коштів на бордову рекламу та дорогі телевізійні ролики є аморальним в умовах, коли стільки людей поклали свої життя на Майдані, на кордонах України стоять російські танки, а країна перебуває практично у преддефолтному стані. Тому вона закликала всіх кандидатів відмовитися від витрачання грошей на рекламу. «Я скажу від себе: я відмовляюся від цієї безтолкової реклами і буду працювати у відкритому режимі з вами, з суспільством, громадянами, доводячи свою позицію, вірність своїх планів», - наголосила Юлія Тимошенко. «Прийшов час цю зомбуючу, нечесну рекламу замінити на прозорі, чесні, відкриті дебати, які будуть проведені по стандартах європейських країн або так, як вони проводяться у Сполучених Штатах. Ви знаєте, хочеться, щоб після всіх наших славних подій, після звільнення України від авторитаризму люди нарешті побачили живих політиків, а не їх сурогатні образи, добре відфотошоплені, добре підготовлені піар-службами», - зазначила Юлія Тимошенко. «Якщо є зайві гроші, то було б абсолютно правильно спрямувати це на рахунок Міністерства оборони і краще купити пару БТР або танків і захистити країну цими грошима, ніж використати це для обману людей через добре зроблену рекламну продукцію», - підкреслила лідер партії «Батьківщина». batkivshchyna.com.ua
|
Copyright © 2012, Chernenko Ev. Перепечатка материалов только при наличии активной гиперссылки на vibori.co.ua. |
CMS Status-X